耻の多い生涯を送って来ました。

联系方式:
微信:xxh907854220
Q Q:907854220

I've Never Been to Me - Charlene

欣赏完《沙漠妖姬》,此歌开始无限循环……把电影和歌曲分享给大家,如果您还没看过或没听过的话


下面补上歌词:

英文:

Charlene - I've Never Been To Me Lyrics

Hey lady, 

you lady, 

cursing at your life

You're a discontented mother and a regimented wife

I've no doubt you dream about the things you'll never do

But, I wish someone had talked to me

Like I wanna talk to you.....

Oh, I've been to Georgia

and California and anywhere I could run

I took the hand of a preacher man

and we made love in the sun

But I ran out of places and friendly

faces because I had to be free

I've been to paradise but I've never been to me

Please lady, 

please lady, 

don't just walk away

'Cause I have this need to tell you why I'm all alone today

I can see so much

of me still living in your eyes

Won't you share a part

of a weary heart that has lived million lies....


Oh, I've been to Niece

and the Isle of Greece while I've sipped champagne on a yacht

I've moved like Harlow in Monte Carlo

and showed 'em what I've got

I've been undressed by kings

and I've seen some things that a woman ain't supposed to see

I've been to paradise,

but I've never been to me


Hey, you know what paradise is?

It's a lie, a fantasy we create about people

and places as we'd like them to be

But you know what truth is?

It's that little baby you're holding, 

it's that man you fought with this morning

The same one you're going to

make love with tonight

That's truth, that's love......

Sometimes I've been to crying

for unborn children that might have made me complete

But I took the sweet life, 

I never knew I'd be bitter from the sweet

I've spent my life exploring

the subtle whoring that costs too much to be free

Hey lady......

I've been to paradise, 

(I've been to paradise)

But I've never been to me

(I've been to Georgia and California, and anywhere I could run)
I've been to paradise, never been to me
(I've been to Neice and the isle of Greece while I've sipped champagne on a yacht)
I've been to paradise, never been to me
(I've been to cryin' for unborn children that might have made me complete)
I've been to paradise, never been to me
(I've been to Georgia and California, and anywhere I could run)

I've been to paradise, never been to me


翻译:

嘿,女士,你,女士

痛苦伴随你的一生
你是满腹牢骚的母亲,一个失去自由的妻子
我不怀疑你的梦想,因为你从未有过。
但是我希望有人告诉我,
就像现在我想和你谈的.....

我去过乔治亚和加利福尼亚,以及所有我能去的地方
我曾紧握一个神职者的手,我们在阳光下做爱
但我失去了住所和友善的面孔,因为我需要自由,
我去过天堂,却从未找到过自我!

求求你,女士

请留步,女士

因为我必须告诉你,为什么今天我会如此孤独
从你的眼中,我能看到太多当年的我
可否请你分享一部分我的感受,一颗曾生活在无数谎言中的疲惫的心....

我曾到过尼斯和希腊的诸岛,我在豪华游艇中啜饮着香槟
我曾像明星一样在蒙特卡罗招摇,向人们吹嘘着我所拥有的一切。
我在国王们面前赤身裸体,我曾看到了一些,那是一个女人所不能看见的
我曾到过乐园,却从未找到过自我!

嘿,你知道什么是乐园吗?
乐园是一个谎言,一个针对人们心中欲望而创造出来的幻想,
那你知道什么是真实吗?
真实就是你怀中的小宝贝,就是那个今晨曾与你争吵,
而在今晚又将与你缠绵的那个男人。
这就是真实,这就是爱......

有时候,我哭泣,为了那可能使我成为完整女人的未生的孩子!
但我选择了看似甜蜜的生活,我从来不知道我会因甜蜜而后悔。
我曾到处滥情地浪费我的生命, 为那所谓的自由的付出的太多太多。
嘿,女士......
我曾到过乐园,我曾到过乐园,
但我从未找到过自我!

我去过乔治亚和加州,到过任何我可以去的地方
我曾到过乐园,却从未找到过自我!

我曾到过尼斯和希腊的诸岛,我曾在豪华游艇上享受着香槟
我曾到过乐园,却从未找到过自我!

我曾哭泣,为了那未能落地的孩子,他或许可以使我成为完整的女人。
我曾到过乐园,却从未找到过自我!

我去过乔治亚和加州,到过任何我可以去的地方
我曾到过乐园,却从未找到过自我!

评论
热度 ( 5 )

© 永永远远不和你玩 | Powered by LOFTER